5 januari

holaa ! nu är det så att det är josefin som bloggar, konstigt vaaaa ?! måste säga förlåt för lite saker:
1. för att amanda skriver kaaaaoz, för hon gör aldrig punkter och ser inte när det blir " ´ " till exempel ;)
2. för att jag inte bloggat på länge!
3. att jag skriver sjukt ointressant...
men iallafall, gick upp klockan 12 idag , sjuuukt stolt! amanda skulle också det men så blev det inte... ;) iallafall, chillat hemma med pappa, kollat på film och sånt, sminkat mig och plattat håret osvosv ska försöka ta lite bilder ikväll kanske ? vet inte riktigt..
imorgon ska jag och amanda till stan, jag ska köpa ny mascara tror jag, fick ett presentkort på hm av min kusin och moster , så kanske ska uuuutnyttja det.
saknar elsa något otroligt, faaaan vad hon kommer vara brun när hon kommer hem! har inte tränat en enda gång sen efter jul, kul va ? är jättetjock... palllla.
aja nu ska jag blogga på min blogg också , puuuuuss ! :love:

image description

den här bilden är och kommer alltid vara standard ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0