3 januariiiiiiiii

inte bloggat alls typ hhahaha förlåt josefin men jag orkade inte ska försöka blogga oftare, allafall en gån peeeeeer dag :) idag har det inte hänt så mycket ska klippa mig snart fml.
efter det ska jag träffa josefin om jag inte ser ut som ett anuuuuuz efter...
igår så tittade vi iallafall på skräckfilm hahaha så jäääääääävla dålig -.- hahhahaha sammma sak hände flera gånger om så jävla tråkigt , vi satt och bah nu kommer hon dö och sen kommer hon säga så , och en minut efter så hände det. hahah vi skulle valt en annnan ;) iallafall efter det så var vi helt cp satt på golvet och typ garva helatiden hahaha jag älskar när´vi är helt cp :D som alltid men allafall.... ;)
måste göra mig i ordning nuuuuuu me´n bloggar nog senare , kommer inte bli så men vi får hoppas PUSS :love:
juuuuuuste ni får någon bild från nyår också medans jag ändå bloggar hehehe...







hehehe den här bilden bjuder jag på :S



hahah en jävligt onödig bild , men som ni ser så ser julmusten ut som en 33cl flaaaaaaaaska hahah :D
alla bilder blev helt cpstorlekar men kbry.
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0