rubrik = fakjo

hallådär sött och blåbäääj !
todeeei va väärldens jävla chillirilldag, göra vad man ville på musiken och sluta tidigare , film på franskan , sen lunch , teori på idrotten i en halvtimme , sen en timmes föreläsning som amanda somnade på... sen typ varia&varia, chillpass båda 2, jobbade ingenting utan satt och snackade med killarna, SKÖNASTE DAGEN PÅ LÄNGE, imorron är det sovmorgon ! juuuste, eftersom ni kanske inte läste min andra blogg , men jag har legat efter med matten på 7 sidor , nu har jag jobbat ikapp och ligger ungefär 2-3 sidor före alla andra ! känner mig sjukt stolt, ska försöka komma fram till diagnosen till imorgon :D ni aaanar inte känslan !
juste, den här bloggen kommer jag och amanda vara oseriösa på MESTADELS , kommer iiicke skriva typ emoinlägg här eller sådant, kommer väl lägga upp gamla bilder på mig och henne snart.... får se ;)
puwss
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0