´GODNATT

pallade inte blogga tidigare men dagen var fett chiiiiiilll råkade bara somna på en typ föreläsning som var en timme lång.... typ kolla på julkalendern en hel lektion och sen kolla vi på film på franska så inte gjort nått hahah , juste brandlarmet gick igen typ jag och josse gick till receptionen och hon som sitter där bah ska inte ni vara där borta brandlarmet gick nyss, så vi får springa dit hahahhah jag orkar inte med att vi är cp iband :D SITTER JUST NU O PRATAR MED ELZA she is very normal...
satt och kolla  igenom massa bilder från sommaren och saknar de så sjukt mkt var så jävla brun de är helt sjuuuukt! åååh fatta att åka utomlands nu förstå jag skulle typ dö av lycka!
bara få komma bort från kalla sverige... åååh :love: måste avrunda börjar bli hyper lovar er att blogga imorgon har sovmorgon till 8 så kanske hinner :D puss på er :love:



SAKNAR SOM FAN VA SÅ JÄVLA BRUN MEN KANSKE INTE VÄRLDENS FINASTEKROPP DÅ MEN JAG ORKAR INTE BRY MIG OKEJ?! TYCK VAR NI VILL..

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0