29 december

hatar rubrik jäveln , så onödig! ja som ni ser så har vi inte nloggat på flera dagar vi får se om vi slutar eller fortsätter kommer antgligen inte... :/
jag har iallafall haft en skit bra jul, kom hem igår från kryssning, fick med mig nån tröja hem från Zara och nått från hm :D. resan var väl bra gunga cp mycket så jag nästan dog hahah men annars helt okej. saknat alla så cp mycket men elzaaaaaaaa min fina unge är i indien.... kommer inte träffa henne på åår , KOM HEM !
Igår när jag kom hem fick man iallafall träffa josefin som var så sjukt saknad , vi drog ner på stan hon skulle fixa lite saker. hahahah märks att vi inte träffats på ett tag skrattde typ hela tiden?
SNART ÄR DET NYÅR HERREGUD VAD FORT DET GÅR , SJUKT HÄRLIGT I ALLAFALL :D, måste avrunda det här inlägget blev cp aja hejdåååååååååå :love:




vet att jag la upp den här bilden nyss men har íngen på den här datoooorn! :love:


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0