20 december


4 daaaaagar kvar till julafton och jag lääängtar sååå! hihi öppna presenter o massa , så härligt!
idag var de chill dag titta på film typ hela dagen och julpyssla , sluta två så då drog jag josefin och elsa ner på stan o träffa joel o linus , sen gick jag hem hahah så sitter här nu och tråkar lite :)
är inte på bästa humööör så att säga , orkar inte med mig sjääälv.. så jävla jobbig jag vet. hahah josefin och elsa ville döda mig idag , fööörlåt!
ville bara uppdatera snabbt om dagen! puss nu ska jag gå dö!!! hihihihihih nej men nu ska jag försöka rycka upp mig kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam :love:

OCH NI FÅR VARA UTAN BILD FÖR JAG ORKAR INTE!


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0