18 december

som ni ser så har jag inte bloggat på typ två dagar men jag har inte pallat.... :(

igår träffa jag josefin, hon skulle köpa julklappar tyyyp , kan vädret döö? var så jävla ful idag allt smink och mitt hår var blött och min dag var allmänt dålig , men vi köpte glassss och chilla gal1. Efter de träffa vi philip i typ en
kvart sen gick vi hem.
jag skulle träffa min släkt hahahah så aa men de var iallafall helt okej..
sov till halvtvå idag så kommer inte kunna sova. skulle igentligen träffat hanna igår men kanske blir av idag istället vi får se , för ska träffa elza ett tag imorgon hihi! från min sida kommer de nog inte bli så mycket bloggande men vi får se helt enkelt de beror på. men nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen lägga mig i sängen och smsa lite , kraaaaaaaaaam! :love:


hahah herregud ser ut som en trött groda....  aja men ni får en gammal bild sålänge!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0